Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

Κρύο...τζάκι.. δειλές απόπειρες ζωγραφικής...αντιγραφές με αγάπη...

Κρυώνετε? Εγώ πολύ...Στο σχολείο καλοριφέρ καπούτ...λιτότητα...!!! Μαθητές και καθηγητές δεν τολμάμε να βγάλουμε μπουφάν... Σπίτι κοντεύω να μπω μέσα στο τζάκι...Το δε καλοριφέρ στις κρεβατοκάμαρες δουλεύει υπερωρίες...ευτυχώς θύματα ιώσεων δεν υπάρχουν ... αν και κυκλοφορεί μια λαρυγγίτιδα ιογενή που ελπίζω να μας προσπεράσει....Από τους τίτλους είδα ότι δημιουργήσατε πολλά που έχασα...Θα τρέξω ευθύς μετά να σας επισκεφτώ...!!! Δεν είναι όμως το κρύο που με κράτησε μακριά σας....Πρώτα όμως θα σας δείξω τις δειλές απόπειρες δύο αυτοδίδακτων αρχάριων... με το α κεφαλαίο!!!! Ο Δημήτρης μου, το μικρότερο αντράκι μου έχει ένα πάθος με την ζωγραφική....
Δυνατότητες να παρακολουθήσει μαθήματα δεν υπάρχουν καθότι ωραία η Ναύπακτος αλλά χωρίς επιλογές για δραστηριότητες...Ο δήμος δεν κάνει τίποτα από τα ωραία προγράμματα που βλέπω ότι παρακολουθείτε στους δήμους σας....Μια σχολή που υπάρχει δεν βολεύει το πρόγραμμα με τις ξένες γλώσσες, οπότε δουλεύει και εδώ youtube...Δεν μπορώ να πω ότι μου φάνηκε και πολύ χρήσιμο...πήραμε πάντως καμβάδες ...καθίσαμε μπροστά στο τζάκι και το παίξαμε ζωγράφοι...Περάσαμε ωραία...γελάσαμε...κάναμε χάλια τα χαλιά...πολύ μουντό το αποτέλεσμα αλλά ταιριάζουν με τον καιρό....!!! Τέλος πάντων κάτι φτιάξαμε...Έργα τέχνης όχι...αλλά τα κρεμάσαμε στον τοίχο....θα τα αντικαταστήσουμε όταν γίνουμε καλύτεροι...Ευτυχώς που έχουμε αυτό το καθιστικό στην πυλωτή και δεν θα τα δει πολύς κόσμος...οι οικείοι ξέρουν ότι έχω ψωνιστεί και θα το θεωρήσουν μια ακόμη απόπειρα...το παιδί την γλιτώνει...
Σας τα παρουσιάζω γιατί εσάς δεν σας ντρέπομαι...είστε δικοί μου άνθρωποι...




Την τελευταία απόπειρα θα την δώσω αύριο στην φίλη μου Ρίτα...από το Μαργαρίτα που γιόρταζε σήμερα.... Την μπαλαρίνα εννοείται ότι δεν την ζωγράφισα....όπως εννοείται ότι αυτό το δώρο δεν είναι το μοναδικό της!!!

Παράλληλα εν έκανα όμως μόνο αυτά...Αντέγραψα και λίγο...Πρώτα απ' όλα την πρόταση της Μαίρης με τα ανακυκλωμένα διακοσμητικά... Είναι οι δύο πλευρές του ίδιου διακοσμητικού...είπα να μην το ξαναφτιάχνω για τα Χριστούγεννα...Ωραίο βγήκε...αυτή την στιγμή διακοσμεί το τζάκι μας ... η ασημί πλευρά του... ξεκίνησα και τις μολυβοπινελοθήκες σου Μαιρούλα μου αλλά την άφησα χωρίς διακόσμηση για την ώρα ...Μετά ασχολήθηκα λίγο με πλέξιμο .... είναι απόλαυση δίπλα στο τζάκι... Δεν ξέρω αν θα το καταφέρω αλλά έχω ξεκινήσει ένα πλεκτό...φορεματάκι για την μικρή μου... έχω ένα θέμα με τα του εμπορίου...το νούμερο 4 πολύ κοντό...το νούμερο 5 σχετικά μακρύ αλλά πολύ φαρδύ....  Έκανα μια απόπειρα και με τα κουταλάκια της Μαρίας...καμμία σχέση με τα δικά της... λιτό-λίγο στο πνεύμα των αποκριών γιατί για μασκούλα ξεκίνησε...ιδέα της φίλης μου της Κων/νας αλλά δεν το έχω...Το φόρεσα και όλοι ξετρελλάθηκαν...όταν έμαθαν ότι είναι κουτάλι...έπεσαν ξεροί...περιττό να σας πω ότι όλες οι καθηγήτριες χαλάνε κουταλάκια...δίνοντάς σου τα συγχαρητήριά τους Μαράκι μου για την φαντασία σου....Μαρία ακούς??? Η επόμενη πρόκληση θα έχει κουτάλια και μετά οι άνδρες θα πάρουν μαχαίρια....


Αυτά τα ολίγα...Καλό σας βράδυ!!! Αααα άρχισα και ψάχνομαι για scrapbooking....digital όμως....για αρχή μου φαίνεται πιο εύκολο....Πολλές αγκαλιές....Πάω για τα σπιτάκια σας!!!!!

16 σχόλια:

  1. ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΟΛΑ ΟΙ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΛΙΕ ΜΑΣΚΟΥΛΑ ΩΡΑΙΟ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΕΛΕΙΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ !!!!!ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΕΡΟΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφα ολα! Και οι πινακες, και το διακοσμητικο... η μασκουλα ειναι κουταλι? χαχαχα φοβερη φαντασια! τελειο!!Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η φαντασία της Μαρίας!!!!!
      scrapmaria.blogspot.com

      Διαγραφή
  3. καλημερα καρδια μου..ειναι φανταστικα..οι πινακες..μου αρεσαν ολα..το πρωτο ομως εχει σκουρα χρωματα..και φαινεται τελοιο..γιατι..οταν βαζουμε σκουρα και η μουτζουρα ειναι σκια..ενω στα ανοιχτα πρεπει να το καλυψεις..δηλαδη σαν λαθος..η ζωγραφικη εχει ενα μυστικο..να μην σ'ενδιαφερει να ειναι καλο απο κοντα..πως φαινεται απο μακρια..γι'αυτο οταν κανεις σβησιματα θα τα κανεις αποτομα με το χερι..και παντα στο σβησιμο να βαζεις λιγο ασπρο..θα τα πουμε καποια στιγμη σε αναρτηση..ωραια στα δικα μας..εγινε τελοιο το κουταλακι..εβαλες ωραια υλικα..το δωσες ακομα ποιο ογκο..και η σιλικονη εκανε το θαυμα..με κανες πολυ χαρουμενη που το προσπαθησες..καλη σου μερα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Μια οικογένεια καλλιτεχνών. Αλλά έτσι είναι το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει. Το κουταλά κι απίθανο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σας!!! Καλλιτεχνική οικογένεια (και μάλιστα αυτοδίδακτοι ε)? Πανέμορφα όλα! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν αυτοί οι πίνακες Άσπα μου είναι από τις πρώτες προσπάθειες φαντάζομαι τη συνέχεια!!! Συγχαρητήρια και στο μικρό σου!!
    Όσο για τα διακοσμητικά τα έκανες τέλεια και πολύ καλή η ιδέα σου με τις διαφορετικές πλευρές!!!! Μ' αρέσει που το πήγες παραπέρα χαχα!!
    Και το κουτάλι όμως πολύ εντυπωσιακό! Αν δεν είναι κάποιος υποψιασμένους ούτε που του πάει το μυαλό από τί είναι η βάση του!
    Όλα είναι πολύ όμορφα! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΑΣΩ!!!ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ Η ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΠΟ ΤΙ ΥΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ!!!ΕΠΕΣΑ ΞΕΡΗ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οταν δημιουργεις με παρεα γινονται ολα ομορφοτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικά όλα!Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άσπα είναι όλα σου εξαιρετικά, οι πίνακες, το μενταγιόν!!! Δεν έχω λόγια!!! Μπράβο σου, μπράβο σας!!! Όσο για το κρύο... μια από τα ίδια κι εδώ!!! Φιλιά και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ,,,,
    ΘΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ...ΜΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΙΑ ΤΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ...ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΣΕΙΡΑ!!! ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΣΠΑΣΑΚΙ ΜΟΥ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλάκια Άσπα μου! Καλό βράδυ και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΣΠΑ μου ...να μην λες παιδί μου πως δεν ειναι όμορφα ..αυτά που κάνατε με τον μικρό....για εμας τις άσχετες..ειναι πολύ όμορφα και μου θυμίζουν της κόρης μου που και εκείνη το ίδιο μου λέει ...αλλα εμεις που τα βλέπουμε μας αρεσουν..ξερεις τι είναι να γίνει ο μικρός σου ένας μεγάλος ζωγραφος και να βλέπει πως ξεκίνησε;;;;; φανταστικό.έ;;;..το τελευταίο ..λεει ενια κουτάλι;;;; δεν θα το φανταζόμουνα αν δεν το έλεγες.... φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή