Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012

Μια πριγκίπισσα έλαβε δωράκια....από την Μαρία

Σήμερα το μεσημέρι γύρισα από το σχολείο με ένα φάκελο....τον παρέδωσα στο Φροσάκι μου...με κοίταξε απορημένη.... το Αλεξανδράκι μου ως πιο ανυπόμονη προσπάθησε να τον ανοίξει αλλά το Φροσί τον άρπαξε και έφυγε....Γύρισε σε λίγο με μια πανέμορφη κορνίζα καδράκι και μια παιχνιδιάρα πεταλούδα...έδωσε την πεταλούδα στην μικρή....για να μην ζηλεύεις αλλά να θυμάσαι ότι είναι δική μου.... Μαμά είναι αυτό που κερδίσαμε?  Κάτι γράφει... Όχι καρδιά μου, είναι από μια κυρία...για σένα... Πως την λένε? Έίναι φίλη σου?... Την λένε Μαρία και θα ήθελα να είναι φίλη μου....τη νοιώθω φίλη.....Θα μου διαβάσεις τι λέει εδώ?... Νομίζω ότι έμαθες να διαβάζεις...άρχισε να διαβάζει....Ο Θεός μαζί σου....τα αγγελάκια είναι η θεία Φρόσω και η θεία Σοφία? ... Θα μπορούσε να είναι καρδιά μου....Θα βάλεις φωτογραφία μου? Αύριο, κοπέλα μου.....Πήρε τον θησαυρό της και πήγε να τον βάλει πάλι στον φάκελο και τότε είδε κάτι ακόμη....Μαμά ένα ζωγραφισμένο γράμμα....Είναι κάρτα, καρδιά μου....την άνοιξα και συγκινιμένη της την διάβασα....Είναι πολύ καλή αυτή η κυρία. Θα την πάρουμε τηλεφωνο να της πω ευχαριστώ? Δεν έχουμε τηλέφωνο  θα της πω εγώ ευχαριστώ το βράδυ από το κουμπιούτερ...Α! έχει κι αυτή φάρμα?... Όοοοχι καρδιά μου.....Έχει ένα σπιτάκι και φτιάχνει υπέροχα πράγματα....Σε συρτάρια? ....Δεν μπόρεσα να μην γελάσω.....
Γυρνώντας το απόγευμα ξανά από το σχολείο, πήγαμε επισκέψεις....Όλοι έμαθαν για τα δώρα της κυρίας Μαρίας που είναι...φίλη με τον Θεό!!! Γυρνώντας σπίτι ταλαιπωρήθηκα να τις πείσω να τα βγάλω μια φωτογραφία...Τα φωτογράφισα και σας τα παρουσιάζω, εκφράζοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ για άλλη μια φορά σε ένα πολύ ζεστό και δοτικό άτομο.....Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου....Να'σαι πάντα καλά, να χαρίζεις ζεστασιά και αγάπη...Φιλάκια!!!



4 σχόλια:

  1. ΚΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΥΠΕΡΟΧΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ.ΑΥΤΗ Η ΓΕΙΤΟΝΙΤΣΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ ΦΙΛΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου νύχτα Νάσια μου..χαίρομαι που με βλέπεις...και που έχω αποκτήσει τέτοια πολύτιμα κομμάτια στην ζωή μου χωρίς καν να σας ξέρω!!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!Η ΔΟΥΛΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ!SORRY ΑΛΛΑ ΔΙΕΓΡΑΨΑ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΜΗΝ.ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ ΑΚΟΜΗ!ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή