Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2012

Πιπερόπιτα για την ...Μαρία ...και όχι μόνο!!!

Μαρία μου γλυκειά, συγνώμη...Τώρα είδα το σχόλιο...
Λοιπόν, εγώ για την πιπερόπιτα δεν ακολουθώ κάποια συγκεκριμένη συνταγή...Την δοκίμασα κάποτε σε μια γιορτή, ζήτησα την συνταγή αλλά ήταν μυστική είπε η σύζυγος του συναδέλφου...πως δεν τις μπορώ αυτές τις ξινές  νοικοκυρές που δεν δίνουν συνταγές ή σχέδια σε πλεκτά δεν λέγεται!!! Τέλος πάντων...Πείσμωσα...Έψαξα στο Internet αλλά καμμία συνταγή δεν μου θύμιζε συστατικά από αυτά που εγώ γεύτηκα...Δούλεψα λοιπόν με ανάλυση συστατικών ... θυμήθηκα και τα φοιτητικά μου χρόνια.... χρήσιμο μάθημα!!! Και έτσι προέκυψε η πιπερόπιτα που όπως λένε οι άντρες μου (για να μην παρεξηγηθώ αναφέρομαι στον άντρα μου και τα παλληκαράκια μου) είναι καλύτερη από της ξινής!!!
Πάμε για την συνταγή, χωρίς φωτογραφίες γιατί αλλιώς θα έπρεπε να περιμένεις να την ξανακάνω...

ΥΛΙΚΑ
Φύλλο σφολιάτας
2πιπεριές κόκκινες
1πιπεριά πράσινη
2πιπεριές πορτοκαλί
2πιπεριές κίτρινες
100γρ γκούντα
100γρ. γραβιέρα
5φέτες πάριζα
1ποτήρι γάλα
Λίγο πιπέρι  (αλάτι δεν χρειάζεται)
Λίγο άνιθο
Λίγο μαϊντανό

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ψιλοκόβουμε τις πιπεριές σε κύβους  και τις σωτάρουμε χωρίς λάδι ίσα για να πιούν τα υγρά τους και να μαλακώσουν σε χαμηλή φωτιά. Μόλις μαλακώσουν ρίχνουμε μέσα τον άνιθο, το πιπέρι και μετά το γάλα. Κατόπιν ρίχνουμε τα τυριά και την πάριζα και ανακατεύουμε όσο να πιεί τα υγρά. Απλώνουμε σε ένα μικρό ταψάκι το φύλλο σφολιάτας, ρίχνουμε από πάνω την γέμιση και κλείνουμε με το άλλο φύλλο σφολιάτας. Τρυπάμε το φύλλο σφολιάτας και την βάζουμε στον φούρνο. Εγώ την ψήνω στο αερόθερμο στους 200 βαθμούς. Χρόνο δεν ξέρω να σας πω...την πάω με το μάτι...ίσα να ροδίσει....
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ






4 σχόλια:

  1. Αγαπητη Ασπασια καλημερα!!!!!Χρονια πολλα, ευτυχισμενα και δημιουργικα για ολη σου την οικογενεια!!!!!!!! Η συνταγη της πιτουλας φαινεται ευκολη....καιπολυ νοστιμη!!!!!!!γιαμ...γιαμ!!!!εχω ενα τραπεζωμα ακομη και σκεφτηκα να τη βαλω στο μενου!!!!!Οσο για τις ξινες νοικοκυρες....ξουτ απο το σπιτι μας...χαχαχα!!!!φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xρυσούλα στην συνιστώ ανεπιφύλακτα...Γίνεται όντως πολύ νόστιμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσπα μου καλή Χρονιά!!! Καλώς βρεθήκαμε και θα χαρώ να τα λέμε!!!Η πίτα φαίνεται όντως εύκολη και σε ποιον δεν αρέσουν τα εύκολα;;; Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προτιμώ τη δική σου και όχι της ξινής..χαχα..έλεος πια..πως κάνουν έτσι..σ΄ευχαριστώ πολύ..τη σημειώνω και μόλις τη φτιάξω θα δεις φωτογραφίες..σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή