Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2012

Ένα συρτάρι φιλοξενεί τις ....flower fairies!!! Η συνέχεια...

Στην προηγούμενη ανάρτηση, σας περιέγραφα πως από ένα ξύλινο αγροτόσπιτο στην λίμνη, κατέληξα να φτιάχνω ένα σπιτικό για τις flower fairies...Είχα μείνει στο να διορθώσω το σπιτάκι ώστε να ταιριάζει στα νέα δεδομένα....Τελικά σήμερα το πρωί αποφάσισα να αφήσω το σπιτάκι μου ως έχει και να φτιάξω ένα καινούργιο...Το πήγαινα για δεντρόσπιτο αλλά αρνιόταν να προσαρμοστεί στο χώρο,παρόλο που άλλαξα θέση και στα λουλούδια, οπότε άφησα και τα κλαράκια στην άκρη και άρχισα να συνθέτω ... στην τύχη και με την βοήθεια της μαμάς φύσης δημιουργήθηκε ένα "φυτοσπιτάκι". Δεν το πολυσκέφτηκα ... το κόλλησα και.... θεωρώ ότι το συρτάρι μου είναι έτοιμο....

 Επειδή η φωτογραφία δεν μου φαίνεται και τόσο καλή δίνω κάποιες για τις λεπτομέρειες...









Ελπίζω να σας αρέσει.... Φοβάμαι να του προσθέσω επιπλέον γκλίτερ και σκόνες..παρόλο που δεν φαίνεται καλά στις φωτογραφίες είναι ήδη φορτωμένο... Αν τελικά γίνει η έκθεση οι πιο έμπειρες μπορούν να το σουλουπώσουν...αλλιώς για το δωμάτιο της δικής μου νεραϊδούλας είναι μια χαρά!!!

15 σχόλια:

  1. YES, YES!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 4 ΑΣΠΑΣΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ πολυ ομορφο..ο μαγεμενη λιμνη για την νεραιδα σου....τελοια δουλεια..καλο βραδυ..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ...
    Ρένα μου, δεν συγκρίνεται με το δικό σου αλλά πιστεύω ότι είναι ωραίο...αν μπορούσα να κάνω πιο έντονες τις νεραϊδούλες θα ήμουν πιο ικανοποιημένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το συρταράκι σου είναι καταπληκτικό!!! Μ'αρέσουν πολύ οι λεπτομέρειες με τις νεραιδούλες και την μικρή σκαλίτσα!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ονειρικο το συρταρακι σου...!!!!!!!!!και τοσο ζωντανο σαν ενα κομματι νεραιδοτοπου.....!!!!!!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο το παραμυθοσυρτάρι σου Άσπα! Μπράβο!!! Πολύ προσεγμένη κατασκευή! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο... σκέτο σκηνικό από νεραϊδοπαραμύθι!!!! Μπράβο Άσπα καταπληκτική δουλειά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ θα του έδινα το όνομα "παραμυθένιο συρτάρι" Είναι ΥΠΕΡΟΧΟ Άσπα μου. Συγχαρητήρια!!
    Δώσε στις τέσσερις νεραϊδούλες σου ένα γλυκό φιλάκι από μένα!
    Καλή εβδομάδα από αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια...Το προσάρμοσα στα γούστα των μικρών και είναι όντως παραμυθένιο... αν το δεις από κοντά νοιώθεις ότι βρίσκεσαι στην νεραϊδοχώρα!
    Ροδούλα μου γλυκειά, θα παρεξηγηθούν τα αντράκια μου....Νεράιδα έχω μια...την μικρή μου Αλεξάνδρα.Η άλλη είναι η πριγκίπισσά μου...Και έχω και δύο ιππότες που ο ένας θέλει να γίνει στιχουργός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το κακό με τις χρυσόσκονες που ποτέ δε δείχνουν στη φωτογραφία όπως πραγματικά είναι... Πάντως η λιμνούλα φαίνεται ολοζώντανη. Και η σκαλίτσα είναι απίθανη. Το είδαν οι δικιές μου και ζήλεψαν.Περνάμε και μια φάση με τις νεραίδες τώρα και ήρθε κι έδεσε. Παραμυθένια δουλειά πράγματι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!!ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφο έγινε το νεραϊδένιο συρτάρι σου. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο!Τα έχει όλα και είναι όνειρο! Φιλιά πολλά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν κατάφερα να πάρω μέρος στην έκθεση αλλά επιφυλάσσομαι για την επόμενη χρονιά! Χαζεύω όμως τις συμμετοχές και πέρασα να δω από κοντά και τη δική σου. Πολύ γλυκές οι νεράιδες! Έχω ετοιμάσει κι ένα μικρό αφιέρωμα για την έκθεση στο blog μου! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή