Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2012

Καλό ποδαρικό με ένα βραβείο

Ένοιωσα πολύ συγκινημένη βλέποντας το σχόλιο της Κάτιας....Θέλω να την ευχαριστήσω για την μεγάλη τιμή που μου κάνει χαριζοντάς μου  με όλη της την καρδιά το βραβείο του vεογέννητου blog
και να συμφωνήσω μαζί της ότι είναι πραγματικά υπέροχο να σε βραβεύουν με την ανατολή του νέου χρόνου...Καλό ποδαρικό!!!



Σε αυχαριστώ με όλη μου την καρδιά Κάτια!!!
Και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα.... Πρέπει και εγώ με την σειρά μου να χαρίσω αυτό το υπέροχο βραβείο σε 5 φίλες....Υπάρχει καμμία σας άραγε που να μην το έχει? Για να δούμε...
Το χαρίζω
1) http://kikalazart-kiki.blogspot.com
2 )http://m-ar-t.blogspot.com
3) http://sokolatoupoli.blogspot.com
4) http://diamadaki.blogspot.com
5) http://vailie-in-escapeland.blogspot.com/
 
Χαρισμένο με όλη μου την καρδιά...Συγνώμη από όσες το έχουν ήδη...δεν έχω προσέξει τα βραβεία σας γιατί χαζεύω τις δημιουργίες σας!!! Σειρά σας ΤΏΡΑ....!!!!

7 σχόλια:

  1. Σέυχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες ,αλλά το πήρα ,μη φανταστείς πριν 4 μέρες. Να τους χιλιάσουμε βρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που το πήρες και ας με πρόλαβε άλλος!!! Σε ευχαριστώ για την ευχή και ανταποδίδω...Αν και τόσοι να μείνουν δεν με πειράζει...Να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ μας είναι το ζητούμενο και όχι το νούμερο των μελών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσπα μου ήρθα κι εγώ με τη σειρά μου να σου ευηθώ Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και χαμόγελα! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να έχεις πάντα επιτυχίες όλο το 2012!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
    Θα τα λέμε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά και σ' εσένα Άσπα μου με πολλές στιγμές δημιουργίας και ευτυχίας!
    Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι αλλά κι εγώ το ίδιο θέμα έχω... δεν ξέρω πού να τα δώσω γιατί τα έχουν πάρει όλοι, οπότε θα το αφήσω κι αυτό ελεύθερο να το πάρει όποια θέλει! Δεν τα πάω πολύ καλά μ' αυτές τις διαδικασίες νομίζω... :))) Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Ασπα, και ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!! Ακριβώς έτσι ένιωσα κι εγώ δημιουργώντας το ιστολόγιο μου, τον Απρίλιο που πέρασε, και σχεδόν παράτησα το fb και τη φάρμα χαχα.
    Μου άρεσε πολύ το προφίλ σου, είμαστε πάνω κάτω στην ίδια ηλικία. Σε θαυμάζω που έχεις τέσσερα παιδιά. Η Παναγιά να φυλάει και αυτά και εσάς, να τα μεγαλώσετε!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Άσπα! Καλώς μας ήρθες!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερίνα, Ροδούλα και Μarie σας ευχαριστώ για τις ευχές...Θα χαρώ πολύ να τα λέμε...Τις δημιουργίες θα τις παρακολουθώ απολαμβάνοντας τις μελωδίες της Ροδούλας...Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή