Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012

Παρουσίαση...κουκλόσπιτων!!!

Έχω μια εμμονή με τα κουκλόσπιτα...ίσως επειδή ποτέ δεν είχα ως παιδί... Γεγονός είναι πάντως ότι οι μικρές μου έχουν πολλά... Όταν είδα την νέα πρό(σ)κληση της Ρένας παλι το μυαλό μου πήγε σε ένα συρτάρι με χωρίσματα που κρατάω στο γκαράζ με την προοπτική να γίνει κουκλόσπιτο... Αύριο λέω να το ξεκινήσω....Σήμερα όμως θα σας παρουσιάσω κάποια άλλα κουκλόσπιτα που έφτιαξα στο παρελθόν..
Ξεκινάω με ένα κουκλόσπιτο από μακετόχαρτο... Το είχε φτιάξει μια μαθήτρια μου όταν δίδασκα τεχνολογία και μου άρεσε πολύ ως ιδέα..Την ίδια κιόλας μέρα το αντέγραψα για τις μικρές μου...




 Άνοιξε κλείσε οι πόρτες δεν άντεξε το μακετόχαρτο..άρχισαν οι απώλειες... Το διόρθωσα και πλέον είναι μέροσ των διακοσμητικών του δωματίου τους!!!
Το επόμενο ήταν πιο μεγάλο...Υλικά ένα τελάρο από ένα μανάβικο, ένα χαρτοκούτι και ένα κόντρα πλακέ για τα τρία επίπεδα. Μετά τυλίχτηκε όλο σε φούξια γάζα που έχουμε μπόλικη από την βάπτιση της Αλεξάνδρας....

 Μακετόχαρτο για τα έπιπλα, φουντίτσες από κάτι παλιές δέστρες της κουρτίνας για τα χαλιά του σαλονιού, χάντρες για τα διάφορα διακοσμητικά και βάζα....

 Στα δωμάτια ως κουρτίνες και τα παπλώματα έιναι τούλια από μπομπονιέρες....

 το μπάνιο δεν είναι ολοκληρωμένο...Την μπανιέρα και την τουαλέτα την έφτιαξα από πηλό. Στην πορεία πρόσθεσα ένα μικρό κομμάτι καθρέπτη και με σύρμα έφτιαξα την βρύση...
 Ένα υπόλοιπο μπορντούρας για το παιδικό δωμάτιο...
Το φυτό που φαίνεται στην πρώτη φωτογραφία με ενοχλούσε και το έβγαλα.Πρόσθεσα και κάγκελα φτιαγμένα με  ξυλάκια από σουβλάκια.... Δυστυχώς δεν έχω τελική φωτογραφία.... Το αμέλησα... Φέτος το καλοκαίρι το κουκλόσπιτο ταξίδεψε για Καστοριά, στην μικρή Κωνσταντίνα που το λάτρεψε Οι μικρές το είχαν ήδη βαρεθεί και αντικαταστήσει με ένα ξύλινο που τους έφτιαξε ο κουνιάδος μου! Προσωρινά του βάλαμε ξύλινα έπιπλα ...αυτά που φτιάχνεις με τα τρισδιάστατα πάζλ...Έδειχναν όμως πολύ μικρά στον χώρο και έτσι πλέον του βάλαμε αυτά της Barbie... Εδώ βέβαια σας το δείχνω στην αρχική του μορφή ...Το αδειάσαμε σήμερα για να βγάλουμε τα πλαστικά και να το ανακαινήσουμε..!!!










7 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΟΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΕΝ ΤΩ ΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΜΑ!!!!!!!!!!
    ΕΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΤΟΠ 10!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχουμε ακριβώς το ίδιο κόλλημα και για τον ίδιο λόγο.Δεν είχα μικρή και τώρα παίζω πιο πολύ εγώ παρά τε τρία μου πιτσιρίκια. Εμείς βέβαια το αγοράσαμε το δικό μας, αλλά και το δικό σας πολύ προσεγμένο. Καλή χρονιά και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σας βρήκα κυρία Άσπα! Τι όμορφα που είναι τα σπιτάκια, ξετρελάθηκα! Μπράβο και για το υπέροχο blog σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο κουκλόσπιτο!!!Χαρά στην υπομονή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΟΣ ΣΕ ΒΡΗΣΚΩ ΑΣΠΑ ΜΟΥ,ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νομιζω οτι βρηκα μια "αδελφή ψυχή"!!! να χαιρεσαι τα παιδακια σου και να φτιάχνετε πολλά πολλά ακόμα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή