Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012

Ένα βραβείο και όσα αγαπώ....

Η καλή μου ποδηλάτισσα μου έστειλε ένα βραβειάκι πριν λίγες μέρες αλλά εγώ το τελευταίο διάστημα δεν σας έκανα πολλές επισκέψεις και ευτυχώς που μου έδωσε υπενθύμιση....
 


Ευχαριστώ Βίκυ μου και συγνώμη για την αργοπορημένη απόκριση αλλά μου έπεσαν όλα τα διαγωνίσματα μαζεμένα οπότε είχα πολλά γραπτά για διόρθωση... έπρεπε να συμπληρωθούν και οι καταστάσεις βαθμολογίας...Με δυσκολεύεις λίγο γιατί αγαπώ πολλά πράγματα...και πάνω από όλα την οικογένειά μου...Θα προσπαθήσω να συγχωνεύσω κάποια από αυτά....
Λοιπόν αγαπώ
1) Την θάλασσα και την βροχή....τώρα θα μου πείτε πως συνδέονται αυτά τα δύο αλλά χωρίς θάλασσα δεν μπορώ να ζήσω....θέλω να την βλέπω και ας μην είναι καιρός για κολύμπι...Και η βροχή είναι κι αυτή νερό!!! Μου αρέσει να την ακούω, να την βλέπω να κυλά στο τζάμι, να την νοιώθω στο σώμα μου και με τρελλαίνει η μυρωδιά της γης μετά την βροχή...
2) Την επαφή με κόσμο και όλα όσα αυτό συνεπάγεται (εδώ πάει και το blogging)....Δεν θα μπορούσα να ζήσω σε ένα ερημονήσι που δεν θα μου επέτρεπε επικοινωνία με άλλους, ακόμη και αν είχα όλη την οικογένειά μου...
3) Τα ταξίδια και το διάβασμα.... επειδή και τα δύο σου ανοίγουν ένα παράθυρο στην γνώση και την ....αλλαγή παραστάσεων!!!
Αυτά, αν και θα μπορούσα να πω πολλά ακόμη....Πρέπει να το δώσω αν κατάλαβα καλά σε 3 ακόμη, οπότε αν δεν με έχει προλάβει άλλος, παραδίδω την σκυτάλη στις:
1)  vailie  http://vailie-in-escapeland.blogspot.com/
2) Δήμητρα  http://happylittledots.blogspot.com/
3) Μαρία  http://gunaikeies-upotheseis.blogspot.com/
Σας φιλώ...Αύριο ξεκινάει μια νέα εβδομάδα....Καλή εβδομάδα, λοιπόν  να έχουμε!!!Φιλιά!!!

8 σχόλια:

  1. Κορίτσι μου γλυκό να σαι καλά ..σ'ευχαριστώ πολύ ..εμείς οι δύο ταιριάζουμε..εμένα μου αρέσει ακόμη να είμαι στη θάλασσα και να πιάσει βροχή ..όσο για το διάβασμα ..τι να πω ..πολλά βιβλία..σε φιλώ καλό μου και καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ αυτή η θάλασσα.......
    Καληνύχτα και καλή εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλως σε βρήκα ΑΣΠΑ και οως καταλαβες ανταποδινω την επίσκεψή σου..οποτε έχεις την διάθεσει και τον χρόνο θα τα λέμε...εισαι μικρότερη και απο τις δυό μου κόρες...και εμένα μου αρέει πολύ η θαλασσα και ευτυχώς την έω κοντα μου μου φτανει και εμένα που την βλέπω...παντα με παραπέμπει σε ταξίδια που μου αρέουν πολύ....απο τωρα εισαι στα αγαπημενα μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νασαι καλα κοριτσι..πολυ ομορφα πραγματα του εαυτου σου..καλη βδομαδα να χουμε..φιλια στα κοριτσια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑΛΑΣΣΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Άσπα και καλώς σε βρηκα στο πολύ ζεστό σπιτακι σου!Να χαίρεσαι τα παιδακια σου (κουραγιο μανα) και οσον αφορα τις "αγαπες" σου, συμφωνω απόλυτα με τη βροχή και τη μυρωδια του βρεγμενου χώματος...Να είσαι καλά, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΤΟ GIVEAWAY MOY ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα!!! Πωπω ντροπη μου!!! μου εχεις στειλει τοσες μερες τωρα βραβειο κι εγω ουτε να περασω δεν προλαβα... Συγγνωμη,Ασπα μου,ειχαμε κατι τρεχαματα υγειας...δεν βοηθαει κι ο καιρος...τελοσπαντων!
    Ευχαριστω για την τιμη που μου κανεις! Στην επομενη αναρτηση μου θα τοχω πανω-πανω!!!
    Φιλακια και καλη σου μεραααα!!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή